Prieš kelerius metus Gwilymas C Pughas net nesvajojo tapti garsenybe. Savo draudimo kompaniją turintis vyras sėkmingai vystė verslą, tačiau kaip pats prisipažįsta, jautėsi nelaimingas. Dirbdavo namuose, retai išeidavo susitikti su draugais bei artimaisiais, priaugo nemažai svorio. Sulaukęs 26 metų Gwilymas nusprendė apsidrausti savo gyvybę, tačiau suvedęs asmeninius duomenis pamatė anaiptol nedžiuginančius rezultatus - atsižvelgiant į jo sveikatos būklę, mirties rizika buvo padidinta. Tai tapo įspėjamuoju signalu, privertusiu jauną vaikiną atsitokėti ir susiimti.

A post shared by Gwilym C Pugh (@gwilymcpugh) on Feb 6, 2018 at 10:44am PST

Sveika mityba ir kasdieniai pasivaikščiojimai gryname ore - tokie buvo pirmieji Gwilymo žingsniai link pokyčių. Ieškodamas naujų veiklų, vaikinas kartu su draugais įkūrė muzikos grupę, o apsilankęs pas savo kirpėją išgirdo patarimą: „Jei groji grupėje gitara, tiesiog privalai užsiauginti barzdą“. Skamba keistai, būtent būtent tai neatpažįstamai pakeitė Gwilymo gyvenimą.

Raudonbarzdį vyruką socialiniuose tinkluose pastebėjo modelių ieškantys fotografai, o visai netrukus atsivėrė visai naujos galimybės. Gwilymas metė senąjį savo darbą ir tapo modeliu. Vaikino veidą jau galėjai matyti Vans ir Diesel reklamose, bet kone didžiausias jo karjeros šuolis įvyko tuomet, kai Gwilymas buvo pakviestas tapti Davido Beckhamo prekės ženklų reklamos veidu.

A post shared by Gwilym C Pugh (@gwilymcpugh) on Feb 15, 2018 at 10:32am PST

A post shared by Gwilym C Pugh (@gwilymcpugh) on Feb 20, 2018 at 9:46am PST

Žiūrime į nuotraukas ir negalime patikėti, kad tai - tas pats žmogus. Gwilymas - mūsų įkvėpimas ir geriausias įrodymas, kad savo gyvenimus kuriame pačios. Tad nenustokime keistis!