Svajoji apie didesnę krūtinę? Tokią turėti išties gali. Tavo paslaugoms – ir specialių liemenėlių kolekcijos, ir netgi visas būrys plastikos chirurgų. Bet jei netenkina nei optinė apgaulė, kurią sukuria liemenėlė, nei operacija, turinti ne tik savų pliusų, bet ir medicininių minusų, savaime suprantama, esi pasvarsčiusi ir apie natūralesnius būdus pakoreguoti tai, ko pašykštėjo gamta.

Ir čia visų pirma į galvą šauna mintis apie tikslingai parinktą maistą. Juk jei yra maisto produktų, kurie skatina riebalus kauptis klubų ar pilvo srityje, turėtų būti ir tokių, kurie skatintų augti tavo žaviąsias dvynukes. Juolab kad ir tau viena ausim tikriausiai teko girdėti, esą krūtinę galima padidinti geriant alų, valgant žalią tešlą ar milžiniškomis porcijomis šlamščiant kopūstų salotas. Kas iš tikrųjų veiksminga, o kas – tik pramanai?

Bobučių pasakos

Kopūstai. Nors kopūstai mūsų organizmui išties teikia visokeriopą naudą, yra vertingas (ir nekaloringas!) ląstelienos, vitaminų bei mineralų šaltinis. Vis dėlto prietarai, esą jie padeda užsiauginti didesnes krūtis, tėra tautosaka, kaip ir neva šių daržovių lysvėse randami vaikai. Todėl patarimas valgyti daugiau kopūstų – išties vertingas, tačiau su tavo biusto dydžiu jis neturi nieko bendro.

TAIP PAT SKAITYK: Krūtinę didinantis masažas: kokio efekto tikėtis ir kaip jį atlikti?

Mielės. Nuo senų laikų būtent mielės bei mielinė tešla pirmavo krūtinę didinančių produktų mitologijos viršūnėje. Iš tiesų papildžiusi savo valgiaraštį mielėmis gali ne juokais pakenkti žarnynui ir... užsiauginti ne krūtinę, o pilvuką. Nes mielių perteklius skatina dujų kaupimąsi žarnyne, gali sukelti viduriavimą, vidurių užkietėjimą.

Šviesus alus. Tikra tiesa – alus padėjo užsiauginti pakankamai dideles krūtis... ne vienam vyrukui. Kartu su labai įspūdingu alaus pilvuku. Vargu ar tokiais rezultatais būtum patenkinta ir tu. Tiesą sakant, mitas apie krūtis didinantį alų gimė dar tais laikais, kai būdavo vartojamas tik naminis, iš apynių pagamintas alus, kuris turi mažai ką bendro su šiandien parduotuvėse parduodamu alumi. Bet net jei tau ir pavyktų rasti tikro naminio alaus, tektų suvartoti jo tiek, kad prieš padidėjant krūtinei iš A į B jau turėtum pirkti bent dviem–trim dydžiais platesnius džinsus, varstytum gydytojų duris dėl kepenų veiklos sutrikimų ir būtum pelniusi alkoholikės statusą.

Arčiau tiesos

Kad krūtinė iš tikrųjų šiek tiek padidėtų, į savo valgiaraštį būtinai įtrauk soją, imbierą, ciberžolę, gvazdikėlius, moliūgus, pomidorus, obuolius, ankštines daržoves: pupelių, žirnių, lęšių. Taip pat vartok įvairius grūdinius produktus: ryžių, avižų, kviečių, kukurūzų košes. Šis maistas ne tiks aprūpins tavo organizmą reikalingomis medžiagomis, bet ir leis didžiuotis dailiai suapvalėjusiomis kūno linijomis, teigiamai veiks odą, taigi jau po keleto savaičių pajusi, kad krūtinė tapo stangresnė, oda – švelnesnė ir elastingesnė.

Keletas liaudiškų receptų:

Braškių lapų ir raudonėlių arbata su pienu. Gerk jos po 100 ml, iš ryto, ant tuščio skrandžio. O tada sočiai papusryčiauk.

Riešutai su medum. Susmulkink saują išgliaudytų graikinių riešutų, apšlakstyk citrinos sultimis ir užpilk šaukštu skusto medaus. Išmaišyk, vartok 2 kartus per dieną po šaukštą: ryte prieš valgį ir vakare prieš miegą.

TAIP PAT SKAITYK: Sporto pratimai dailiam pilvukui. Pataria profesionali trenerė.

Atsargiai – fitosertogenai!

Mokslininkai nustatė, kad tam tikri medžiagų junginiai, patekę į moters organizmą, gali veikti panašiai kaip moteriškieji hormonai estrogenai – formuoti apvalesnes kūno linijas, iškilesnę krūtinę. Jei su maistu nuolat gausi fitoestrogenų, krūtinė gali šiek tiek padidėti.

Vienas iš tokių stebuklingųjų produktų – Azijos virtuvėje gausiai naudojama ožragė. Šie prieskoniai taip pat mažina cholesterolio kiekį. Tiesa, ruošdama patiekalus naudok jų saikingai – pernelyg daug šių prieskonių ne tik apkartins tavo troškinį, bet ir sukels pilvo spazmus, viduriavimą.

Ginkmedžo ir ženšenio arbatos taip pat turi daug fitoestrogenų. Tačiau pavartojus jų per daug gali pasireikšti galvos skausmai, atminties sutrikimai, virškinimo nesklandumai.

Be čia jau išvardyto šalutinio poveikio, fitoestrogenų perteklius organizme gali skatinti nutukimą, medžiagų apykaitos sutrikimus, sukelti skrandžio opą, netgi išprovokuoti onkologines ligas.

O kaip gi sportas?

Kadangi krūtis sudaro ne raumeninis, o riebalinis audinys, ištreniruoti didesnių krūtų nepavyks. Tačiau treniruodama viršutinės kūno dalies raumenis, taisyklingai maitindamasi ir gerindama savo laikyseną gali pasiekti labai neblogų rezultatų: tapsi grakštesnė, o subtiliai išryškėjus raumenukams net ir nedidelės krūtys atrodys dailiau.