1. Prieš miegą reikėtų vengti dalykų, kurie skatina knarkimą: alkoholio, migdomųjų, kavos ir riebaus maisto.

2. Jei kankina nemiga, pasikonsultuok su gydytoju, ar privalai gerti migdomuosius. Gal yra kitokių alternatyvų? Migdomųjų sudėtyje yra medžiagų, kurios atpalaiduoja raumenis ir susiaurina kvėpavimo takus, o tai gali paskatinti knarkimą. Panašų poveikį turi ir alkoholis.

3. Reikia atsisakyti aukštų pagalvių ir stengtis miegoti ant šono. Kad neiškryptų stuburo kaklinė dalis, įsigyk specialią ortopedinę pagalvę. Taip pat padeda grikių lukštais pripildytos pagalvės, jos gana kietos, tačiau ilgainiui prie jų priprantama ir atsisakoma grįžti prie minkštų pagalvių.

4. Jeigu knarki dėl trumpalaikio nosies paburkimo, slogos, prieš eidama miegoti skalauk burną pipirmėčių arbata. Jis padeda sumažinti nosies gleivinės paburkimą. Tai ypač veiksminga priemonė, jeigu sloga yra laikina ar ją sukėlė alergija.

5. Atlik kelis pratimus, kurie sutvirtina raumenis esančius aplink kvėpavimo takus. Iškišk liežuvį kiek tik gali ir laikykite 10 sekundžių, tuomet atpalaiduok (pakartok pratimą 10 kartų). Pabandyk liežuviu paliesti savo smakrą, tuomet gražink į pradinę padėtį (pakartok 10 kartų). Kiek įmanoma plačiau nusišypsok. Užfiksuok savo šypseną ir palaikyk 10 sekundžių (šį pratimą kartok kartų per dieną, kiek tik įmanoma. ).

6. Prieš miegą pagulėk karštoje vonioje arba išsimaudyk po šiltu dušu. Karštas ir drėgnas oras sudrėkina išsausėjusius sinusus, todėl sumažina knarkimo galimybę.