Galime tik pasidžiaugti už tave, jei per žiemą neleidai sau per daug atsipalaiduoti ir priaugti tų kelių nelemtų kilogramų. Deja, tai ne apie mus... Teks susiimti ir gerokai paplušėti. Laiko dar turime, tad pusvalandukas kiekvieną dieną ir iki vasaros pradžios tingios žiemos nuodėmes tikrai išpirksime. Mūsų kolegos iš Cosmo.ru dalinasi fitneso trenerės Veros parinktais efektyviausiais pratimais kojoms ir sėdmenims. Rekomenduojame pabandyti namuose!

Pritūpimai. Atsistok tiesiai, kojas pražerk pečių plotyje. Tūpk taip, tarsi sėstum ant kėdės. Svoris turi tekti kulnams, o ne keliams. Užpakaliukas atgalios, krūtinė į priekį!

Cosmo.ru, Fotografas: Denis Smirnov

Klubų kėlimas. Atsigulk ant žemės, kojas sulenk per kelius ir šiek tiek pražerk. Žemiau pilvo pasidėk svarmenį (jei neturi, sugalvok alternatyvą, pavyzdžiui, butelį vandens) ir prilaikyk jį rankomis. Kelk dubenį į viršų! Tik nepamiršk, kad pečiai turi likti savo vietoje. Dirba tik apatinė kūno dalis. Netrukus pajusi, kaip įsitempia sėdmenys ir šlaunys.

Cosmo.ru, Fotografas: Denis Smirnov

Šoninis kėlimas. Atsigulk ant šono, ranka pasiremk galvą, o jei patogiau - galvą gali padėti ant žemės. Ištiestos rankos atstumu į kojos šoną įremk svarmenį ir kelk koją per daug neskubėdama. Nepamiršk, kad nuleidžiant koją ji neturi pasiekti žemės. Priversk raumenukus dirbti maksimaliai!

Cosmo.ru, Fotografas: Denis Smirnov

Atgaliniai mostai. Atsistok keturiomis, ties kelio linkiu įtaisyk svarmenį. Sulenktą koją kelk atgalios maksimaliai aukštai, kiek tik pavyksta. Jei šį pratimą atliksi be svarmenų, išbandyk ir kitą variantą: kelk ne tik sulenktą, bet ir ištiestą koją - įdarbinsi kitus kojų raumenis.

Cosmo.ru, Fotografas: Denis Smirnov

Modelį papuošė sportinių drabužių parduotuvė TTFY
Fotografas: Denis Smirnov