Gali miegoti ir 12 valandų per parą, tačiau jeigu nuolatos vartaisi ir miegi neramiai - vis tiek jausiesi pavargusi. Pasisekė tiems, kurie miega giliai - vos keturios gilaus miego valandos gali atstoti aštuonias įprasto miego valandas! O kaip problemą spręsti visiem kitiems?

Apie stresą ir įtampą, labiausiai kenkiančią tavo miego kokybei, šį kartą nekalbėsime. Tačiau siūlome tau atkreipti dėmesį į kiek praktiškesnius mokslininkų patarimus, kaip galėtum sau padėti. Niujorke įsikūrusio Alberto Einšteino medicinos koledžo tyrėjai teigia, kad svarbų vaidmenį šiuo klausimu atlieka pasirinkta miego poza.

Geriausia ir blogiausia miego poza

Atlikti tyrimai atskleidė, kad mėgstantys miegoti ant nugaros kur kas dažniau rytais jaučiasi gerai pailsėję ir gyvybingi. Tokioje pozoje kūnas gali pilnai atsipalaiduoti ir rečiau kyla instinktyvus noras keisti padėtį, todėl sumažinamas naktinių pabudimų skaičius. Tiesa, anot tyrėjų, gulėdami ant nugaros užmiega tik 8% apklaustųjų, o beveik visi likusieji renkasi miegą ant šono.

Vis tik pati blogiausia poza - miegoti ant pilvo. Tokioje padėtyje sutrikdoma kraujotaka, o vidaus organai yra nuolatos spaudžiami - apie gerą miego kokybę galima tik pasvajoti.

Ant kairio ar dešinio šono?

O čia - šiek tiek naudingos informacijos toms, kurios yra įpratusios miegoti ant šono. Pasirodo, miegant ant kairiojo šono poilsis organizmui būna naudingesnis, nei miegant ant dešinio!

- Miegant ant kairiojo šono spartinamas nereikalingų medžiagų pašalinimas iš organizmo.

- Blužnis yra kairėje pusėje, tad gulint ant kairiojo šono gerinamas jos aprūpinimas krauju

- Plonojo ir storojo žarnynų susijungimo vieta yra kairėje kūno pusėje, tad ir šiuo atveju gulėjimas ant kairiojo šono neapsunkina žarnyno veiklos procesų

- Jei dažnai vargina rėmuo, patartina miegoti ant kairiojo šono, nes gulint būtent taip skrandis atsiduria žemiau skrandį su stemple jungiančios virškinamojo trakto dalies.

- Kairioji mūsų kūno pusė padės sulaikyti toksinus ir užtikrinti nuoseklų kepenų darbą