Kodėl tai vyksta?

Didžiąją krūtų dalį sudaro riebalai, tad viskas paprasta - lieknėjant riebalai tirpsta nuo viso kūno, tame tarpe ir krūtų. Žinoma, kartais pasitaiko išimčių - viskas priklauso nuo individualių tavo kūno ypatybių - krūtų dydžio ir numestų kilogramų.

Įdomu tai, kad krūtinės riebalinio audinio dydis nepriklauso nuo bendro riebalų kiekio moters organizme. Tai reiškia, kad lieknutės merginos gali turėti mažas pieno liaukas bei daug „riebaliukų“ krūtinėje ir priešingai, stambios moters krūtinėje gali būti mažas riebalų kiekis. Tai priklauso nuo paveldėjimo ir genetikos, o ne nuo mitybos.

Lieknėjant krūtys mažėja greičiau, nei kitos apimtys?

Nebūtinai. Įprastai riebaliukai tirpsta daugiau mažiau tolygiai, bet vėlgi - viskas individualu. Kai kurios merginos gali pastebėti, kad pirmiausia sulieknėja apatinė kūno dalis - kojos ir užpakaliukas, o ties pilvuku, rankomis ir krūtimis - niekas nė iš vietos. Kitoms gali nutikti atvirkščiai. Kitaip tariant, greičiausiai riebaliukai tirps ten, kur daugiausiai kaupiasi.

Ar greitas svorio metimas labai pakenks krūtų išvaizdai?

Riebalinis audinys nėra vienintelis svarbus faktorius, nuo kurio priklauso krūtinės grožis. Krūtinės viduje yra elastingi raiščiai, kurie ir palaiko krūtinę. Jie vadinasi Kuperio raiščiais ir yra atsakingi už krūtinės formą bei tonusą. Šie raiščiai netenka savo elastingumo veikiami tokių faktorių kaip amžius, liemenėlės nesegėjimas, aktyvūs fiziniai pratimai.

Jeigu lieknėti vis tiek esi pasiryžusi, tuomet nusiteik kaip reikia padirbėti sporto salėje. Eksperimentuoti nepatariame, tad kreipkis į asmeninį trenerį, kuris parinks tau labiausiai tinkančius pratimus, padėsiančius sustiprinti krūtinės raumenis. Jeigu tavo krūtinė didesnė nei C dydžio, nepiktnaudžiauk šuoliukais ir bėgimu. Prioritetą teik jėgos pratimams, jogos, pilateso ar kalanetikos užsiėmimams.